20170523_sliderF_Chile_CA

Agenda d'activitats

• 01juny
    MOOC SEO per a principiants

L’escola de negocis IEBS, en col·laboració amb la Fundació Gas Natural Fenosa i la consultora tthegap, presenten aquest singular i pràctic MOOC gratuït sobre SEO per a principiants.

• 08juny
    Nou Pla de descontaminació de la regió metropolitana: Energia neta en benefici de la salut dels habitants de Santiago de Xile. Santiago de Xile

Què és la contaminació urbana i quins efectes té per a la salut? Com podem disminuir-la? Quin paper pot jugar el gas natural als edificis?

• 09juny
    Energies netes: Una mirada energètica global per al desenvolupament regional. Concepción, Xile

Amb el Pla de prevenció i descontaminació atmosfèrica del Concepción metropolità de base, abordarem l’oportunitat que s’obre per a la utilització d’energies netes a les llars.

• 09juny
    Taller pràctic: Negociació intercultural efectiva per a pimes amb vocació internacional. Barcelona

Taller de negociació per a pimes amb els aspectes interculturals de la negociació en exportació. La interculturalitat pot ser una amenaça o una oportunitat, depenent de la preparació.

• 12juny
    16juny
    Formació en exportació “Beca Primera Exportació Pimes 2017”

La Fundació Gas Natural Fenosa atorga 15 beques per al curs d’exportació per a pimes a la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona del 12 al 16 de juny de 2017.

• 13juny
    La transició energètica i el mercat elèctric. Valladolid

És sostenible el funcionament actual del mercat elèctric espanyol? Com hauria d’evolucionar el mercat energètic? Aquestes i altres preguntes al seminari de Valladolid.

Les nostres publicacions

Un calidoscopi a la ciutat. 10 anys de l’edifici de Gas Natural Fenosa
    Descarregar
    La Societat Gallega d’Electricitat i la formació del sistema elèctric gallec (1900-1955)