Agenda d'activitats

Ver Histórico

Vermuts Embassa’t del Museu del Gas

El Museu del Gas presenta la quarta edició d’un cicle de concerts que s’ha convertit en una finestra idònia per descobrir nous talents de la música de casa nostra.

Guardians de la història. ‘Room Escape’ al Museu del Gas

Descobriràs els secrets de la història de l’energia alhora que participes en un joc d’enigmes apte per als més intrèpids.

Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Marta Knight + Cor Blanc

Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Matthew McDaid

• Sabadell
    Visita guiada a les exposicions

Vine a conèixer el Museu del Gas des d’una nova perspectiva.

Peri-què? Periscopi!

Construiràs aquest estri que, gràcies al joc de miralls, et mostrarà imatges dels racons més amagats.

Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Intana

• Málaga
    Smart Ports. Gestió energètica als ports andalusos. Màlaga

Vols conèixer el port del futur? Assisteix al seminari i visita en exclusiva l’exposició.

Dia Internacional dels Museus i Nit dels Museus

El 18 de maig els museus commemoren el Dia Internacional dels Museus, una iniciativa que té com a objectiu apropar al públic les institucions museístiques de la ciutat.

Dia Internacional dels Museus. Jornada de portes obertes

Concert de Filferro

Escoltaràs temes clàssics del pop-rock adaptats al català interpretats per aquest duet acústic manresà, format per Gerard Serratroy i David Repullés.

Papers plens d’història

En el marc de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural, t’inspiraràs en la Joia del Dia Internacional dels Museus d’aquest any, un antic facsímil de l’arxiu històric, per crear un document personalitzat per recollir la teva història.