Agenda d'activitats

Ver Histórico

• MOOC SEO per a principiants

L’escola de negocis IEBS, en col·laboració amb la Fundació Gas Natural Fenosa i la consultora tthegap, presenten aquest singular i pràctic MOOC gratuït sobre SEO per a principiants.

• Santiago de Chile
    Nou Pla de descontaminació de la regió metropolitana: Energia neta en benefici de la salut dels habitants de Santiago de Xile. Santiago de Xile

Què és la contaminació urbana i quins efectes té per a la salut? Com podem disminuir-la? Quin paper pot jugar el gas natural als edificis?

• Concepción
    Energies netes: Una mirada energètica global per al desenvolupament regional. Concepción, Xile

Amb el Pla de prevenció i descontaminació atmosfèrica del Concepción metropolità de base, abordarem l’oportunitat que s’obre per a la utilització d’energies netes a les llars.

• Barcelona
    Taller pràctic: Negociació intercultural efectiva per a pimes amb vocació internacional. Barcelona

Taller de negociació per a pimes amb els aspectes interculturals de la negociació en exportació. La interculturalitat pot ser una amenaça o una oportunitat, depenent de la preparació.

Gratuït Més informació
  • Formació en exportació “Beca Primera Exportació Pimes 2017”

La Fundació Gas Natural Fenosa atorga 15 beques per al curs d’exportació per a pimes a la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona del 12 al 16 de juny de 2017.

• Valladolid
    La transició energètica i el mercat elèctric. Valladolid

És sostenible el funcionament actual del mercat elèctric espanyol? Com hauria d’evolucionar el mercat energètic? Aquestes i altres preguntes al seminari de Valladolid.

• Barcelona
    Habilitats directives i digitals per a l’emprenedor pime i l’exportació. Barcelona

Eines d’acció comercial, direcció d’equips, lideratge, màrqueting digital i exportació per consolidar els projectes dels emprenedors pime.