Les galetes són petits arxius de dades que s’envien a l’ordinador de l’usuari, al telèfon mòbil o a un altre dispositiu d’accés en línia quan un usuari visita una determinada pàgina web. Les galetes permeten obtenir informació relativa a la seva navegació i es poden utilitzar per reconèixer l’usuari.

www.fundaciongasnaturalfenosa.org utilitza galetes per millorar l’experiència de l’usuari, personalitzar la seva navegació i analitzar la seva activitat amb finalitats estadístiques.

Quins tipus de galetes utilitzem?

Utilitzem galetes de sessió i galetes persistents que, alhora, poden ser galetes pròpies o de tercers.

• Les galetes de sessió estan dissenyades per recollir i emmagatzemar dades mentre l’usuari accedeix al lloc web. Se solen utilitzar per emmagatzemar informació que només interessa conservar per a la prestació del servei sol·licitat per l’usuari en una única ocasió.

• Les galetes persistents són un tipus de galetes en les quals les dades continuen emmagatzemades al terminal i a les quals es pot accedir i tractar durant un període definit pel responsable de la galeta que pot anar d’uns quants minuts a diversos anys.

• Les galetes pròpies són les que s’envien al terminal de l’usuari, creades o gestionades pel responsable de la pàgina web.

> Tècniques: Permeten la comunicació de dades i el control de tràfic de la pàgina web, així com recordar els elements que integren una comanda.

> De personalització: Permeten a l’usuari accedir al servei amb algunes característiques de caràcter general predefinides al seu terminal o que el propi usuari pot autodefinir. En aquest cas, la seva finalitat és permetre i emmagatzemar l’idioma de navegació de l’usuari.

• Les galetes de tercers són les administrades per prestadors de serveis d’anàlisis aliens a la Funfdació Gas Natural Fenosa.

Com puc bloquejar o permetre les galetes?

Us recomanem que consulteu l’ajuda del vostre navegador per informar-vos de les diferents opcions sobre com gestionar les galetes.

A continuació incloem vincles per gestionar les galetes als navegadors més rellevants:

Com puc revocar el meu consentiment a l’ús de galetes?

L’usuari pot revocar el seu consentiment per a l’ús de galetes al seu navegador a través de les indicacions anteriors o mitjançant la instal·lació d’un sistema de rebuig “opt-out” (clàusula d’exempció):

L’usuari ha de tenir en compte que algunes galetes són necessàries per al desenvolupament correcte de certes funcionalitats del lloc www.fundaciongasnaturalfenosa.org. Si decideix bloquejar determinades galetes, això pot afectar de manera total o parcial el funcionament ordinari del web.

Actualitzacions i canvis en la política de galetes

El nostre lloc web www.fundaciongasnaturalfenosa.org pot modificar aquesta Política de galetes en funció de noves exigències legislatives, reglamentàries o amb la finalitat d’adaptar aquesta política a les instruccions dictades per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.

Quan es produeixin canvis significatius en la política de galetes, es comunicarà a l’usuari mitjançant un avís informatiu a la pàgina web.