El programa per a pimes disposades a acceptar el repte d'obrir-se als mercats exteriors

Formació, assessorament, contacte i acompanyament.
SEGELL AGENTS HORITZONTAL SENSE DATA
mans-ppe

Els primers passos són importants, i més per a les pimes que volen començar a exportar. Ens posem al seu costat i li oferim formació i assessorament gratuïts. Perquè un projecte important, en bona companyia, té més garanties d’èxit. L’únic requisit és ser una pime o un autònom espanyol.

Els ponents dels nostres seminaris són professionals de primera línia executiva que imparteixen formació als empresaris de pimes en els temes essencials de l’exportació. Amb el nostre assessorament, ajudem a prendre les decisions correctes i a encarrilar l’esforç en la direcció més adequada.

MOOC SEO per a principiants

mooc-seo

L’escola de negocis IEBS, en col·laboració amb la Fundació Gas Natural Fenosa i la consultora tthegap, presenten aquest singular i pràctic MOOC gratuït sobre SEO per a principiants amb l’objectiu que les pimes estiguin ben posicionades en els cercadors i es reforcin, també, en vista de l’exportació.

Assessorament personalitzat

L’assessorament vol donar resposta a les inquietuds que pugui tenir qualsevol pime davant de la primera exportació, entre d’altres:

• Està la meva empresa preparada per afrontar el repte de l’exportació?
  • Quins haurien de ser els meus primers passos?
  • Com promociono el meu producte a l’exterior?
  • Com reaccionar davant de la primera demanda de preu?
  • Cobraré?
  • És el meu producte apte per a l’exportació?

La iniciació a l’exportació és un camí que rarament és fàcil ni curt. El més important és disposar de l’assessorament adequat per evitar caure en alguna de les trampes que comporta qualsevol procés nou. Posi’s en contacte amb nosaltres i sol·liciti una entrevista telefònica amb un dels nostres consultors d’exportació i tractarem el seu cas, sense més preàmbuls. Parlem-ne.

Sol·licita més informació