sliderF_fungastic_CA
20170901_sliderF_bolarque_CA
slider_actividades_educativas_CA

El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa té com a objectiu la preservació, la conservació i la difusió del patrimoni històric dels sectors del gas i l'electricitat, així com l'exploració del futur de les energies i la seva interacció amb el medi ambient.

Agenda d'activitats

• 20gen.
    Crea que crearàs

Donaràs nous usos a objectes vells en un taller impartit per l’entitat CIPO.

• 27gen.
    24març
    Guardians de la història. Room Escape al Museu del Gas

Descobriràs els secrets de la història de l’energia alhora que participes en un joc d’enigmes apte per als més intrèpids.

• 28gen.
    Un gran concert d’aniversari

Personalitzaràs un instrument musical per compondre l’himne de la mascota CH4, que enguany compleix 6 anys.

• 29gen.
    Xerrades “Fòrum del patrimoni industrial”: Història de la industria del gas a Catalunya

Carles Sudrià i Anna Maria Aubanell presentaran el nou llibre publicat per la Fundació Gas Natural Fenosa Història de la indústria del gas a Catalunya.

• 04febr.
    Visita guiada a les exposicions

Vine a conèixer el Museu del Gas des d’una nova perspectiva.

• 11febr.
    El Carnestoltes no és poca-soltes!

Celebraràs la festa i la gresca de carnestoltes creant una disfressa amb material reciclat.