sliderF_fungastic_CA
slider_actividades_educativas_CA

El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa té com a objectiu la preservació, la conservació i la difusió del patrimoni històric dels sectors del gas i l'electricitat, així com l'exploració del futur de les energies i la seva interacció amb el medi ambient.

Agenda d'activitats

• 08abr.
    27maig
    Vermuts Embassa’t del Museu del Gas

El Museu del Gas presenta la quarta edició d’un cicle de concerts que s’ha convertit en una finestra idònia per descobrir nous talents de la música de casa nostra.

• 28abr.
    30juny
    Guardians de la història. ‘Room Escape’ al Museu del Gas

Descobriràs els secrets de la història de l’energia alhora que participes en un joc d’enigmes apte per als més intrèpids.

• 29abr.
    Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Marta Knight + Cor Blanc

• 06maig
    Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Matthew McDaid

• 13maig
    Peri-què? Periscopi!

Construiràs aquest estri que, gràcies al joc de miralls, et mostrarà imatges dels racons més amagats.

• 13maig
    Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Intana