sliderF_fungastic_CA
slider_actividades_educativas_CA

El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa té com a objectiu la preservació, la conservació i la difusió del patrimoni històric dels sectors del gas i l'electricitat, així com l'exploració del futur de les energies i la seva interacció amb el medi ambient.

Agenda d'activitats

• 26maig
    30juny
    Guardians de la història. ‘Room Escape’ al Museu del Gas

Descobriràs els secrets de la història de l’energia alhora que participes en un joc d’enigmes apte per als més intrèpids.

• 25juny
    27jul.
    Un viatge a través de la ciència

Casal d’estiu del Museu del Gas

• 04jul.
    22ag.
    Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas

Els dimecres de juliol i agost al capvespre, el Mirador del Museu del Gas es convertirà en escenari i finestra d’una selecció de propostes teatrals contemporànies, a cura de la companyia Ruta 40.

• 04jul.
    Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas. Dues dones que ballen

• 05jul.
    12jul.
    Club Embassa’t del Museu del Gas

Gaudiràs d’un cicle de música que es convertirà en la millor manera de refrescar l’estiu. Al Mirador del Museu del Gas descobriràs la cara més jove de la música mitjançant dues propostes molt diferents.

• 05jul.
    Club Embassa’t del Museu del Gas. Oest Trip