Aquest activitat ja ha passat.

Club Embassa’t del Museu del Gas. Nico Roig

20 jul.
nico roig

Gaudiràs d’un cicle de música que es convertirà en la millor manera de refrescar l’estiu.

Adults

Descripció de l'activitat

Els dijous de juliol cap al tard, al Mirador del Museu del Gas, descobriràs la cara més jove de la música mitjançant quatre propostes molt diferents, telonejades per les bandes guanyadores del Concurs Fàbrica Embassa’t 2017.

Nico Roig

Aquest orfebre de pentagrames presenta el tercer treball en solitari “Vol. 71”. Una proposta heterodoxa que defuig els camins marcats per la música que es fa al nostre país, amb un segell propi i un sentit de l’humor únic i hipnòtic.

Preu: 5 €, amb consumició inclosa. Venda d’entrades a www.embassat.com i a la Fundació Gas Natural Fenosa una hora abans de l’inici de l’espectacle. Aforament limitat. Activitat coorganitzada amb SBD Sona Jove.

No es permetrà l’entrada una vegada s’hagi iniciat l’activitat.

Informació d'interès

Horaris