Agenda d'activitats

Ver Histórico

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas

El Museu del Gas presenta el tercer cicle de concerts que volen ser un aperitiu a la novena edició del Festival Embassa’t 2017.

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Màia + Aloha Bennets

• Visita guiada a les exposicions

Vine a conèixer el Museu del Gas des d’una nova perspectiva.

• Pint of Science

Descobrirem el sistema de producció de la cervesa artesana a través dels processos químics que hi intervenen.

Gratuït Més informació
  • Juguem com a l’edat mitjana

Amb motiu del Medievalia, desenvoluparàs el teu enginy per construir el joc tradicional de la serp klip klap.

*Gratis per a membres del Club CH4Desde 2 € Més informació
  • Dia Internacional dels Museus i Nit dels Museus

El 18 de maig els museus de Sabadell commemoren el Dia Internacional dels Museus, una iniciativa que té com a objectiu apropar al públic les institucions museístiques de la ciutat.

• Dia Internacional dels Museus i Nit dels Museus. Un, dos, tres, Lluís!

Gratuït Més informació
  • Els petits inventors de Robotix

Els alumnes mostraran els enginys que han creat durant el curs. Sessió gratuïta adreçada als nens i nenes de 1r a 6è de primària interessats en aquesta activitat extraescolar.

• Visita guiada a les exposicions

Vine a conèixer el Museu del Gas des d’una nova perspectiva.

• Celebrem el Dia Mundial del Medi Ambient

Celebrarem el dia del 5 de juny, transformant la plaça del Gas en una gran ludoteca per gaudir en família. Activitat gratuïta oberta a tothom!