Agenda d'activitats

Ver Histórico

• Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas

Un any més, el Torneig de Dramatúrgia del Festival Temporada Alta de Girona ocuparà el Mirador del Museu del Gas els dimecres de juliol i agost cap al tard.

• Club Embassa’t del Museu del Gas

Gaudiràs d’un cicle de música que es convertirà en la millor manera de refrescar l’estiu.

• Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas. Súbita

• Club Embassa’t del Museu del Gas. Ós Bru

Més informació
  • Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas. Instruccions per cridar “Al·leluia”

• Còctel màgic amb el Mag Eugenio

Gaudiràs d’un espectacle que presenta grans clàssics de la màgia combinats amb efectes innovadors. Activitat conjunta amb la Destil·leria d’espectacles i humor.

• Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas. Tocar mare

*Gratis per a membres del Club CH4Desde 2 € Més informació
  • Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas. Breu història del futur/autoficció

• Capvespres de dramatúrgia al Museu del Gas. Amb permís

*Gratis per a membres del Club CH4Desde 2 € Més informació
  • Celebrem la Festa Major de Sabadell!

De l’1 al 4 de setembre, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa se suma a la Festa Major de Sabadell amb un conjunt d’activitats gratuïtes per a grans i petits a la plaça del Gas.

• La ciència s’engalana per a la Festa Major

Més informació
  • Una aventura per la ciutat