Agenda d'activitats

Ver Histórico

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas

El Museu del Gas presenta la quarta edició d’un cicle de concerts que s’ha convertit en una finestra idònia per descobrir nous talents de la música de casa nostra.

• Guardians de la història. ‘Room Escape’ al Museu del Gas

Descobriràs els secrets de la història de l’energia alhora que participes en un joc d’enigmes apte per als més intrèpids.

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Marta Knight + Cor Blanc

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Matthew McDaid

• Peri-què? Periscopi!

Construiràs aquest estri que, gràcies al joc de miralls, et mostrarà imatges dels racons més amagats.

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Intana

• Dia Internacional dels Museus i Nit dels Museus

El 18 de maig els museus commemoren el Dia Internacional dels Museus, una iniciativa que té com a objectiu apropar al públic les institucions museístiques de la ciutat.

• Dia Internacional dels Museus. Jornada de portes obertes

• Concert de Filferro

Escoltaràs temes clàssics del pop-rock adaptats al català interpretats per aquest duet acústic manresà, format per Gerard Serratroy i David Repullés.

• Papers plens d’història

En el marc de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural, t’inspiraràs en la Joia del Dia Internacional dels Museus d’aquest any, un antic facsímil de l’arxiu històric, per crear un document personalitzat per recollir la teva història.

• Nit dels Museus a Sabadell

Els museus de Sabadell commemoren la Nit dels Museus, una iniciativa orientada al públic adult i jove que proposa una sèrie d’espectacles distribuïts pels diversos espais museístics de Sabadell.

• Velles aromes medievals

Fabricaràs bossetes aromàtiques per ambientar el teu espai.