Agenda d'activitats

Ver Histórico

• Vet aquí. 2n Festival del conte de Sabadell

A la plaça del Gas, gaudiràs d’una marató de contacontes que convertiran Sabadell en una ciutat de fantasia.

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas

El Museu del Gas presenta el tercer cicle de concerts que volen ser un aperitiu a la novena edició del Festival Embassa’t, del 9 a l’11 de juny.

• Visita guiada a les exposicions

Vine a conèixer el Museu del Gas des d’una nova perspectiva.

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Donallop + Marta Delmont

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Ariana Abecasis

• Figures a la fosca

Crearàs plastilina fosforescent per modelar-la i il•luminar la foscor.

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. PAVVLA + Jo Jet i Maria Ribot

• L’apassionant vida dels robots

Activitats de Setmana Santa per als nens i nenes del Club CH4 del Museu del Gas.

• F0R-M4T-G3S!

Aprendràs química i tecnologia, tot preparant un formatge artesanal.

• La Diada de Sant Jordi

El 23 d’abril, el Museu del Gas celebrarà la Diada de Sant Jordi a la plaça del Gas, tot oferint diverses activitats relacionades amb la literatura i l’energia. Al llarg de la jornada, es podran adquirir llibres i contes especialitzats en energia i medi ambient a la botiga de la Fundació Gas Natural Fenosa.

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Renaldo & Clara

• Vermuts Embassa’t del Museu del Gas. Màia + Aloha Bennets