Agenda d'activitats

Ver Histórico

• Crea que crearàs

Donaràs nous usos a objectes vells en un taller impartit per l’entitat CIPO.

• Guardians de la història. Room Escape al Museu del Gas

Descobriràs els secrets de la història de l’energia alhora que participes en un joc d’enigmes apte per als més intrèpids.

• Un gran concert d’aniversari

Personalitzaràs un instrument musical per compondre l’himne de la mascota CH4, que enguany compleix 6 anys.

Gratuït Més informació
  • Xerrades “Fòrum del patrimoni industrial”: Història de la industria del gas a Catalunya

Carles Sudrià i Anna Maria Aubanell presentaran el nou llibre publicat per la Fundació Gas Natural Fenosa Història de la indústria del gas a Catalunya.

• Visita guiada a les exposicions

Vine a conèixer el Museu del Gas des d’una nova perspectiva.

• El Carnestoltes no és poca-soltes!

Celebraràs la festa i la gresca de carnestoltes creant una disfressa amb material reciclat.

Gratuït Més informació
  • Cap a una arquitectura intel·ligent

Construiràs edificis de paper en tres dimensions perquè aprenguis els secrets de l’arquitectura sostenible.

• Menja cues de pansa

Dissenyaràs un joc de memòria per aprendre bones pràctiques en l’ús de les energies.

• Visita guiada a les exposicions

Vine a conèixer el Museu del Gas des d’una nova perspectiva.

• Un pop-up monstruós!

Crearàs un pop-up per representar els monstres més simpàtics que puguis imaginar. Activitat coorganitzada amb el Festival de Cinema deTerror de Sabadell.

• La forma dels gasos

Aprendràs a donar forma als gasos amb la globoflexia.

• El calendari dels pagesos

Aprendràs com la meteorologia influeix en l’agricultura mitjançant l’exemple dels antics dietaris utilitzats pels pagesos.