Agenda d’activitats del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa

agenda-museu-t1-2018 Actualitat

Us oferim l’agenda amb les activitats dels mesos de gener, febrer i març que tindran lloc al Museu del Gas.

Gener, febrer i març de 2018

Programa d’activitats del Museu del Gas

Descarregar PDF

Activitats per a famílies

Vols viure la ciència i la tecnologia en família? No et perdis les propostes que el Museu del Gas ofereix a petits i grans. Plegats descobrirem la importància de l’eficiència energètica, els avantatges del progrés tecnològic i els secrets que amaga el patrimoni industrial.

Tardes de dissabte al Museu del Gas

Crea que crearàs
Dissabte 20 de gener, a les 17:30 h
Donaràs nous usos a vells objectes en un taller impartit per l’entitat CIPO.

Cap a una arquitectura intel·ligent
Dissabte 17 de febrer, a les 17:30 h
Construiràs edificis de paper en tres dimensions per aprendre els secrets de l’arquitectura sostenible.

El calendari dels pagesos
Dissabte 17 de març, a les 17:30 h
Aprendràs com la meteorologia influeix en l’agricultura mitjançant l’exemple dels antics dietaris emprats pels pagesos.

De diumenge al Museu del Gas

Missatge en una ampolla
Diumenge 14 de gener, a les 11:30 h
Crearàs i personalitzaràs un estoig per als estris de dibuix, a partir de la reutilització d’una ampolla de plàstic.

Un gran concert d’aniversari
Diumenge 28 de gener, a les 11:30 h
Personalitzaràs un instrument musical per compondre l’himne de la mascota CH4, que enguany fa 6 anys.

El Carnestoltes no és poca-soltes!
Diumenge 11 de febrer, a les 11:30 h
Celebraràs la festa i la disbauxa del Carnaval tot creant una disfressa amb material reciclat.

Menja cues de pansa
Diumenge 25 de febrer, a les 11:30 h
Dissenyaràs un joc de memòria per aprendre bones pràctiques en l’ús de les energies.

La forma dels gasos
Diumenge 11 de març, a les 11:30 h
Aprendràs a donar forma als gasos mitjançant la globoflèxia.

La primavera, la sang altera
Diumenge 25 de març, a les 11:30 h
Celebraràs l’arribada de la primavera a la plaça del Gas, tot experimentant l’energia que generem quan ens movem.
Activitat gratuïta

Preu: 3 €. Gratuït per als membres del Club CH4. Reserves: 934 129 640, reservaactivitats@gasnaturalfenosa.com o a través del web. Aforament limitat. Per a totes les activitats, la inscripció s’obrirà 15 dies abans de la data de realització.

Activitats per a infants

Activitats de Setmana Santa per als nens i nenes del Club CH4 del Museu del Gas
Del 26 al 29 de març, de 9 a 13 h
Durant la Setmana Santa, el Museu del Gas ofereix activitats de lleure per a nens i nenes de primària. Al llarg de quatre dies, els més petits descobriran l’eficiència energètica, l’energia i la sostenibilitat.

Dilluns 26 de març. Coneguem el nostre planeta
Entendràs què són les emissions i com ens afecten mitjançant un joc de pistes i un taller de guix.

Dimarts 27 de març. Quina energia tries?
Coneixeràs les diferents fonts d’energia tot participant en un gran joc de taula.

Dimecres 28 de març. Viatge al futur per un dia
Aprendràs quines són les opcions energètiques del futur i construiràs un generador d’energia.

Dijous 29 de març. La clau és l’eficiència
Descobriràs els elements que fan del Museu del Gas un edifici sostenible i els hàbits d’estalvi energètic necessaris per ser eficients.

Activitat exclusiva per als Membres del Club CH4 del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa. Aforament limitat. Cal que reserveu la vostra plaça a l’adreça reservaactivitats@gasnaturalfenosa.com o bé al telèfon 934 129 640. Preu de les activitats, s’abonarà al Museu del Gas: 45 € per a totes les sessions; 15 € per a una sessió. Cal que els participants portin l’esmorzar i roba que es pugui embrutar.

Activitats per a adults

Guardians de la història. Room Escape al Museu del Gas
Dissabtes 27 de gener, 24 de febrer i 24 de març, de 16 a 20 h
Mitjançant una aventura emocionant en la qual seràs protagonista, descobriràs els secrets de la història de l’energia tot participant en un joc d’enigmes apte per als més intrèpids. T’hi atreveixes?

Activitat per a grups de 2 a 8 persones. Durada: 60 min. Preu: 5 €. Reserves: 934 129 640 o a través de reservaactivitats@gasnaturalfenosa.com. Aforament limitat. Per a totes les activitats, la inscripció s’obrirà 15 dies abans de la data de realització.

Cada primer diumenge de mes, a les 12 h, us oferim una visita guiada gratuïta que us permetrà descobrir el museu des d’una nova perspectiva!
Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa
Preu: 4 €. Entrada reduïda: 3 €.
Visites comentades i tallers didàctics de l’exposició, amb cita prèvia.
Més informació al 934 129 640 o a reservaactivitats@gasnaturalfenosa.com