Viu el museu de prop

La Fundació Gas Natural Fenosa és una institució compromesa amb la promoció de l’ús responsable de l’energia, la preservació del medi ambient i el respecte pel patrimoni industrial. En aquest sentit, Amics del Museu del Gas és un programa que fomenta la transmissió d’aquests valors a través de les activitats del museu. A més, ofereix propostes exclusives perquè cada visitant pugui viure el museu de prop, a través d’una programació cultural variada adreçada a tots els públics.
edificio-museogas-funciongnf-gente

Club CH4

Categoria d’adhesió que es dirigeix a famílies amb petits i joves. A través d’un programa cultural didàctic i divertit, es descobrirà la història industrial, la tecnologia i el medi ambient.

Escola Amiga

Es dirigeix als centres educatius d’arreu del territori i busca convertir-se en espai de trobada amb
l’objectiu de construir una relació personalitzada i de llarg recorregut amb tots ells.