Activitats familiars

Els Amics del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa presenten el Club CH4, adreçat especialment a nens i joves de 0 a 16 anys que vulguin que les seves famílies participin en les convocatòries del museu de manera activa i especial. A través d’un programa cultural didàctic i divertit, els més petits descobriran la història industrial, la tecnologia i el medi ambient.
Mascotes-15-600
Avantatges:
  • Un carnet personalitzat.
  • Un obsequi de benvinguda per a tots els membres del Club.
  • La participació en les activitats del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa és gratuïta, tret que s’indiqui el contrari.
  • L’accés a recursos per a famílies que vulguin visitar el museu de manera autònoma i divertida.
  • Activitats especials al Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa i a les seves exposicions.
  • Dues invitacions familiars perquè puguis convidar els teus amics al museu.
  • Descomptes especials a la botiga de la Fundació Gas Natural Fenosa.

Formulari d’inscripció al Club CH4

• Accepted file types: jpg, gif, png, pdf.
  • D’acord amb la Llei 15/1999 de 13 de desembre de protecció de dades de caràcter personal, les dades personals demanades seran incorporades a un fitxer automatitzat de dades de caràcter personal del que és responsable la FUNDACIÓ GAS NATURAL FENOSA, la qual garanteix el bon ús de la informació i la plena confidencialitat de les dades, tenint com a principal objectiu, la difusió de les activitats organitzades per la Fundació. Per poder fer el carnet del membre del club ens cal la foto del nen/a, la qual serà utilitzada exclusivament per a aquesta finalitat. L’usuari podrà exercir els drets reconeguts per la llei d’accés, oposició, rectificació o cancel·lació de les dades personals de forma gratuïta enviant una sol·licitud expressa a través d’un d’aquests mitjans: per correu electrònic: fundaciongasnaturalfenosa@gasnatural.com; o bé mitjançant un escrit adreçat a la FUNDACIÓ GAS NATURAL FENOSA, Plaça del Gas núm. 8, 08201 Sabadell (Barcelona), indicant en ambdós casos el nom, cognoms, adreça, el motiu del seu comunicat i acompanyant una fotocòpia del DNI o Passaport.

Telèfon: 934 129 640
Correu electrònic: museugasfgnf@gasnaturalfenosa.com