Relació de llarg recorregut

Els Amics del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa presenten l’Escola Amiga, amb l’objectiu de construir una relació personalitzada i de llarg recorregut amb els centres educatius que, curs rere curs, participen en el programa d’activitats educatives.
poster-escola-amiga
  • Espai de trobada per als centres educatius
  • Recursos didàctics sobre eficiència energètica, sostenibilitat i patrimoni industrial
  • Segell de qualitat pedagògica atorgat per l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Barcelona l’any 2015
Ser Escola Amiga del Museu del Gas significa:
  • Gaudir de dues activitats gratuïtes durant el curs escolar (per a les primeres deu escoles que formalitzin la reserva a l’inici del període de reserva).
  • Gaudir d’un període de reserva prioritari en espectacles i activitats escolars (fins a completar aforament).
  • Gaudir d’activitats educatives especialment programades per a les Escoles Amigues.
  • Accedir als recursos educatius sobre eficiència energètica, sostenibilitat i patrimoni industrial del Museu del Gas, per tal de poder-los emprar a l’aula.
  • Possibilitat d’assistir en les jornades de formació per a mestres i professors d’Escoles Amigues programades pel Museu del Gas, sobre l’ensenyament de qüestions relacionades amb el currículum escolar (fins a completar aforament).
  • Comptar amb una xerrada interactiva sobre energies a l’escola, a càrrec del Servei educatiu del Museu del Gas (per als set primers centres a formalitzar reserva d’activitat cada curs escolar).
  • Comptar amb suport educatiu continuat per a l’ús de recursos i unitats didàctiques del Museu del Gas.
  • Comptar amb atenció especialitzada per a l’ús de recursos didàctics del Museu del Gas en escoles de màxima complexitat o amb problemàtiques específiques.
  • Visita gratuïta del Museu del Gas per a la comunitat educativa i visites guiades de les exposicions temporals, sota reserva prèvia.
  • Gaudir d’un 15% de descompte en els productes educatius de la botiga del Museu del Gas per a la comunitat educativa de l’Escola Amiga.

Formulari d’adhesió al Programa Escola Amiga

D’acord amb la Llei 15/1999 de 13 de desembre de protecció de dades de caràcter personal, les dades personals demanades seran incorporades a un fitxer automatitzat de dades de caràcter personal del que és responsable la FUNDACIÓ GAS NATURAL FENOSA, la qual garanteix el bon ús de la informació i la plena confidencialitat de les dades, tenint com a principal objectiu, la difusió de les activitats organitzades per la Fundació. Per poder fer el carnet del membre del club ens cal la foto del nen/a, la qual serà utilitzada exclusivament per a aquesta finalitat. L’usuari podrà exercir els drets reconeguts per la llei d’accés, oposició, rectificació o cancel·lació de les dades personals de forma gratuïta enviant una sol·licitud expressa a través d’un d’aquests mitjans: per correu electrònic: fundaciongasnaturalfenosa@gasnatural.com; o bé mitjançant un escrit adreçat a la FUNDACIÓ GAS NATURAL FENOSA, Plaça del Gas núm. 8, 08201 Sabadell (Barcelona), indicant en ambdós casos el nom, cognoms, adreça, el motiu del seu comunicat i acompanyant una fotocòpia del DNI o Passaport.

Telèfon: 934 129 640
Correu electrónic: museugasfgnf@gasnaturalfenosa.com

Inscripció gratuïta

Consulta el programa d’activitats del Museu del Gas, aquí.

DSC_6874b(1)