Mascotes-15Els Amics del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa

La Fundació Gas Natural Fenosa és una institució compromesa amb la promoció de l'ús responsable de l'energia, la preservació del medi ambient i el respecte pel patrimoni industrial. En aquest sentit, Amics del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa és un programa que fomenta la transmissió d'aquests valors a través de les activitats del museu.

El programa Amics del Museu ofereix propostes exclusives perquè cada visitant pugui viure el museu de prop, a través d'una programació cultural variada adreçada a tots els públics. El Club CH4 és una categoria d'adhesió que es dirigeix a famílies amb petits i joves. Molt aviat el programa ampliarà la seva oferta, amb categories per a públic adult i sènior.

El Club CH4 del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa

Els Amics del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa presenten el Club CH4, adreçat especialment a nens i joves de 0 a 16 anys que vulguin que les seves famílies participin en les convocatòries del museu de manera activa i especial. A través d'un programa cultural didàctic i divertit, els més petits descobriran la història industrial, la tecnologia i el medi ambient.

Avantatges

• Un carnet personalitzat.
  • Un obsequi de benvinguda per a tots els membres del Club.
  • La participació en les activitats del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa és gratuïta, tret que s'indiqui el contrari.
  • L'accés a recursos per a famílies que vulguin visitar el museu de manera autònoma i divertida.
  • Activitats especials al Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa i a les seves exposicions.
  • Dues invitacions familiars perquè puguis convidar els teus amics al museu.
  • Descomptes especials a la botiga de la Fundació Gas Natural Fenosa.
  • I moltes altres sorpreses!

Inscripcions

Per unir-te al Club CH4 del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa només has d'emplenar el butlletí següent i enviar-lo juntament amb una fotografia tipus carnet. La inscripció es pot fer a través d'aquest formulari o bé a la recepció de la Fundació Gas Natural Fenosa (plaça del Gas, 8 de Sabadell).

La inscripció al Club CH4 és gratuïta i va dirigida a nens i joves de 0 a 16 anys.

Per a més informació, et pots posar en contacte amb nosaltres al telèfon 934 129 640.