Actualitat

El Museu del Gas participa en la inauguració d’una exposició de la Fundació Enric Miralles, que complementa la mostra “Un calidoscopi a la ciutat”

Amb motiu de la celebració del 10è aniversari de l’edifici de Gas Natura Fenosa a Barcelona, dissenyat per l’estudi d’arquitectura Miralles Tagliabue EMBT, i de l’exhibició al Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa de la mostra “Un calidoscopi a la ciutat”, la Fundació Enric Miralles va presentar a la seva seu l’exposició temporal “Felicitat i arquitectura”.

Actualitat

La Fundació Gas Natural Fenosa i Sabadell Sona Jove presenten la tercera edició del cicle de música “Vermuts Embassa’t del Museu del Gas”

Els cinc concerts que formen el cicle tindran lloc durant els caps de setmana d’abril al Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, com a part de la programació de la novena edició del Festival Embassa’t.

La Fundació enguany també acollirà el ‘Club Embassa’t del Museu del Gas’ i tindrà presència al Petit Embassa’t amb un stand propi que oferirà un taller infantil.