Exposicions

Sòria acollirà l’Energytruck, l’exposició itinerant sobre energia de la Fundació Gas Natural Fenosa

L’Energytruck, un gran camió sostenible dissenyat pel Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, mostra, d’una manera visual i interactiva, què és l’energia i com podem consumir-la de manera responsable.

L’exposició itinerant és avui a Ágreda i demà es desplaçarà a Sòria, on romandrà fins al divendres 20 d’abril, i es podrà visitar de manera gratuïta.

Exposicions

La Rioja acollirà l’Energytruck, l’exposició itinerant sobre energia de la Fundació Gas Natural Fenosa

L’exposició itinerant arriba avui, 5 d’abril, a San Asensio i posteriorment a Pradejón, el 9 d’abril, on es podrà visitar de manera gratuïta.

Exposicions

L’Energytruck, l’exposició itinerant sobre energia de la Fundació Gas Natural Fenosa, arriba a Alacant

L'exposició itinerant arriba dilluns vinent, 26 de març, a Santa Pola i posteriorment a Oriola, el 27 de març, on es podrà visitar de manera gratuïta.

Exposicions

Castelló acollirà l’Energytruck, l’exposició itinerant sobre energia de la Fundació Gas Natural Fenosa

L’exposició itinerant arribarà dimecres vinent, 21 de març, a Torreblanca i posteriorment a Vilafamés, on es podrà visitar de manera gratuïta fins al divendres 23 de març.

Exposicions

Tarragona acull l’Energytruck, una mostra itinerant respectuosa amb el medi ambient de la Fundació Gas Natural Fenosa

L’Energytruck, un gran camió sostenible dissenyat pel Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, mostra, d’una manera visual i interactiva, què és l’energia i com podem consumir-la de forma responsable.

A partir del dia 5 i fins el 9 de març, aquesta exposició itinerant estarà present a les localitats de Móra la Nova i a Gandesa i es podrà visitar de manera gratuïta.