Exposicions

L’Energytruck, una mostra itinerant del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, arriba a Lleida

L’Energytruck, un gran camió sostenible dissenyat pel Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, mostra, d’una manera visual i interactiva, què és l’energia i com podem consumir-la de forma responsable.

Fins al proper dia 23, aquesta exposició itinerant recorrerà les localitats d’Alcarràs, Bossòst, Sort, Balaguer, Vilanova de la Barca i Solsona, i es podrà visitar de manera gratuïta.

Actualitat

El Museu del Gas esdevé “La Fàbrica dels desitjos” de la mà de l’escriptor i director teatral Marc Artigau

“La Fàbrica dels desitjos”, oberta del 27 de desembre al 4 de gener, es consolida com a activitat que permet reviure la tradició del Nadal mitjançant els valors de l’eficiència, la sostenibilitat i el patrimoni industrial.

La proposta d’enguany compta amb l’autoria i la direcció artística de l’escriptor Marc Artigau, així com de la interpretació de reconeguts actors de l’escena catalana.

Exposicions

L’Energytruck, l’exposició itinerant sobre energia de la Fundació Gas Natural Fenosa, arriba aquest dijous a Lalín

L’Energytruck, un gran camió sostenible dissenyat pel Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, mostra, d’una manera visual i interactiva, què és l’energia i com podem consumir-la de manera responsable.

L’exposició itinerant arribarà dijous vinent, 14 de desembre, a la plaça da Igrexa de Lalín, on es podrà visitar de manera gratuïta fins al dia 15 de desembre.

Exposicions

L’Energytruck, una mostra itinerant del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, arriba a Madrid

Al llarg de la setmana, aquesta exposició itinerant recorrerà les localitats de San Sebastián de los Reyes, Pinto, Majadahonda i Pozuelo de Alarcón, on es podrà visitar de manera gratuïta.

Exposicions

El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa porta l’exposició “Hi jugues? Pensem en energia!” al MUNCYT de la Corunya

Aquesta mostra es compon de diferents espais interactius d’experimentació i manipulació on els visitants poden descobrir els secrets de dues de les energies que més utilitzem a les nostres llars: el gas i l’electricitat.

L’exposició es podrà visitar fins al 15 de juliol de 2018 a la seu corunyesa del MUNCYT, després d’haver itinerat per la Casa de las Ciencias de Logronyo i La Fábrica de Luz. Museu de l’Energia de Ponferrada.

Durant la setmana s’oferiran tallers gratuïts especials per a escoles, i els caps de setmana estaran orientats a famílies.

Exposicions

L’Energytruck, una mostra itinerant del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, arriba a Sòria

Al llarg de la setmana, aquesta exposició itinerant recorrerà les localitats d’Almazán i Sòria, on es podrà visitar de manera gratuïta.