Col·lecció d'art

El Museu del Gas disposa d’una col·lecció de pintura i obra gràfica relacionada, en gran part, amb la temàtica industrial. Moltes de les obres que custodiem estan directament relacionades amb l’empresa i amb les tasques que desenvolupava i desenvolupa, des de pintura a l’oli, gravats, aquarel·les, així com dibuixos i esbossos. Entre aquests conservem retrats dels antics directius, gravats de les principals places amb enllumenat públic, diversos dibuixos de fanals o els originals que van servir per desenvolupar material publicitari.
Torre-de-agua

Títol: Dibuix original de la portada del llibre editat en motiu de la I Exposició hotelera de 1927

Autor: J. Segrelles

Tècnica: tècnica mixta sobre paper