Activitats educatives del Museu del Gas

Al Museu del Gas descobriràs com l’energia és protagonista del progrés de la societat al llarg de la història.

Els museus són molt més que espais de contemplació. Avui, la participació i la interacció amb el públic ja formen part de l’experiència de la visita a un museu.

En el nostre centre cultural especialitzat en tecnologia i patrimoni industrial, com podíem transmetre el gran impacte que l’energia ha tingut en la societat, si no som capaços que els visitants siguin actius i partícips de les activitats?

Amb aquesta convicció ferma, l’oferta d’activitats educatives del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa aposta per apropar coneixements específics que ajudin l’alumne en el seu desenvolupament acadèmic i humà.

10 motius per realitzar una activitat escolar al Museu del Gas

1. Ens avala el segell de qualitat atorgat pel Consorci d’Educació de Barcelona i la Universitat de Barcelona.
  2. Hi podreu descobrir l’energia, la sostenibilitat i la tecnologia d’una manera lúdica i experimental.
  3. Veureu el patrimoni industrial des d’un altre punt de vista, en el qual modernisme, arquitectura i energia s’uneixen dins de la nostra història.
  4. Nosaltres ens vam atrevir a parlar d’energia, sostenibilitat, eficiència i història als més petits de l’escola.
  5. La sorpresa i l’expectació que provoca l’exposició són el motor de les nostres activitats.
  6. Totes les activitats es poden adaptar segons les necessitats i les característiques del grup escolar.
  7. L’alumnat d’educació especial pot demanar qualsevol de les activitats i l’equip educatiu l’adapta a les necessitats del grup.
  8. Els nostres educadors, contrastadament formats, tenen àmplia experiència al món de l’educació i formen part d’un equip consolidat i permanent.
  9. El mestre o professor sortirà satisfet de l’activitat, i els alumnes encara més.
  10. Des que arribeu al museu fins al comiat, posem tota la nostra atenció en cada detall, perquè per a nosaltres no sou una escola més. I us ho volem demostrar!

Informació i reserves:

Telèfon: 934 129 640

Correu electrònic: activitatsmuseugasfgnf@gasnaturalfenosa.com

Durada de les activitats: 90 minuts.

Preu: 25 € per grup/classe.

fanaler
Sinergies entre l’escola i el Museu
cuiner
2n cicle d’educació infantil i cicle inicial d’educació primària