Sinergies entre l'escola i el Museu del Gas

Si ets mestre/a o professor/a vine al Museu del Gas a fer una prova dels recursos educatius que t’oferim. Volem col·laborar en la teva tasca educativa amb exposicions dinàmiques, tallers, jocs, itineraris i moltes coses més.
formacion-profesorado

Informació pràctica:

• Horaris: De dilluns a divendres, en horari a convenir.
  • Durada de les activitats: 90 minuts.
  • Tipologia: Visita guiada i xerrada.
  • Preu: gratuït.

Activitat: Ciència, tecnologia i escola

Si vols conèixer què es treballa al Museu del Gas i ets mestre o professor, et convidem a fer un repàs de les activitats educatives que oferim per a cada nivell, i et mostrem quins són els principis didàctics i els continguts de les activitats que duem a terme a les nostres instal·lacions.

A més de conèixer les nostres activitats, també t’explicarem quina metodologia hi ha darrere d’aquestes activitats i com pots treballar i aprofundir els conceptes amb els alumnes. A partir de diferents recursos educatius, et mostrarem com transmetre als alumnes conceptes de ciència i tecnologia relacionats amb l’energia.

Vine a visitar-nos i establirem noves sinergies entre l’escola i el museu.

Objectius:

• Donar a conèixer els continguts del museu.
  • Facilitar recursos didàctics per treballar conceptes curriculars de ciència i tecnologia a l’aula.
  • Presentar les activitats educatives de cada nivell.
  • Aclarir dubtes i recollir suggeriments relacionats amb l’oferta educativa del Museu del Gas.

Sol·licita més informació

• De conformidad con lo establecido en el Reglamento General de Protección de Datos y demás normativa aplicable en protección de datos, le informamos del tratamiento de sus datos por parte del responsable del mismo, Fundación Gas Natural Fenosa, con domicilio en Avenida San Luis nº 77, Madrid 28033, para gestionar los formularios y solicitudes de la página web. Vd. tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, limitar su tratamiento, oponerse al tratamiento y ejercer su derecho a la portabilidad de los datos de carácter personal, en cualquier momento dirigiéndose al Delegado de Protección de Datos situado en Plaça del Gas nº 1 - 08003 Barcelona con la referencia “Solicitud Protección de Datos - Fundación” o en la dirección de correo dpd-dpo@gasnaturalfenosa.com, adjuntando una copia del documento que acredite su identidad (DNI/NIE). Le aconsejamos consulte información detallada sobre protección de datos disponible en nuestra página web http://www.fundaciongasnaturalfenosa.org/nota-legal/ o solicitando su envío por email.