Les exposicions temporals del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa ofereixen un camp de coneixement interessant que dóna flexibilitat i busquen noves maneres d’explicar la història del gas i l’electricitat, alhora que presenten altres perspectives crítiques, interactives o descobreixen temes poc explorats.

Les nostres exposicions temporals estan concebudes com a ressonàncies, declinacions o contrapunts de les col·leccions del museu i es nodriran de la col·lecció pròpia, per aprofundir en la seva naturalesa i identitat.

En curs

imagen1

Un calidoscopi a la ciutat. 10 anys de l’edifici de Gas Natural Fenosa

Amb motiu del desè aniversari de l’edifici de Gas Natural Fenosa, el Museu del Gas presenta una exposició temporal dissenyada per Benedetta Tagliabue i el seu estudi Miralles Tagliabue EMBT, sobre aquest element icònic singular del perfil urbà de Barcelona.

Passades

Hi jugues? Pensem en energia!

Una exposició interactiva, en la qual es descobriran els secrets del gas i de l’electricitat a través d’un espai manipulatiu amb experiments didàctics creats pel divulgador científic Dani Jiménez.

soldevilla

La bellesa de la màquina

L’obra de Ramón de Baños presenta un llenguatge propi que ens ensenya a mirar d’una altra manera la bellesa de la fotografia de gènere industrial.

Accedir

Publicitat per a una història

Poques companyies poden celebrar els 170 anys de vida, i encara n’hi ha menys que puguin reconstruir la seva pròpia història a partir dels fons documentals que conserven a l’arxiu.

Imagen9

Juli Batllevell, un gaudinià oblidat

La primera exposició temporal té com a protagonista Juli Batllevell, l’arquitecte que l’any 1899 va projectar l’edifici La Energía en el qual es va construir la fàbrica de producció d’electricitat on avui es troba la seu del Museu del Gas.